Fan va du liknar hon... Blablas kompis kompis

Det är lite roligt det där, att man alltid får hör att man är lik någon. Får alltid höra det när jag träffar nytt folk. Alltid är det någon som har en kompis kompis som ser precis ut som mig. Ska jag ta detta som en komplimang ? Att jag har ett averageface och ser i princip ut som vilken blondin som helst ? Kul... Mer roligare är det nog när folk liknar mig vid kända ansikten. Skrattar högt varje gång, och undrar hur vidare bra deras syn är. Det är allt från Natasha peyre (stavning?) till ... Jessica alba (!). Haha so funny. Verkligen.. likheten är slående, eller vad säger ni ?

Kända personer jag fått höra jag liknar:

 
 



Haha, ironi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0