mjäääkk

Det är verkligen lätt att vara efterklok. Det är lättare att aggera än att tänka. Varför?
Nåväl får ta och skylla mig själv helt enkelt.

Veckan lär bli lång. Har drabbats av något lags virus och mår förtillfället inget vidare. Passar perfekt till jobbintervjun på torsdag. Jag med min vanliga tur.

Känner inte igen mig själv redigt. Har gått och blivit för naiv och för spontan. Det är som om jag har samma identitetkris som när jag var 15. Det är inte jag att bli stupfull varje helg, men de senaste gångerna har det blivit så. Minnesluckor och jag går nuvidare hand i hand och jag känner mig allmänt lost i mig själv. Det är så jävla patetiskt att jag skäms. Från och med nu ska jag ihelvete sköta mig. Låter som en liten fjortis när jag bara skriver detta.

jajajajaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0